joi, 8 noiembrie 2018

ÎNTR-O LUME VIRTUALĂ…

Într-o lume virtuală suntem cum am vrea să fim:
Șlefuindu-ne profilul, toate le putem și știm!
Mai umflând pe ici, pe colo, ascunzând ce-i de prisos,
În profiluri ne apare numai ce e de folos!

Ne creăm identitatea care place tuturor:
Oameni plini de reușite, care au în viață spor.
Din păcate, sporul nostru este numai material..
Să ne referim la suflet chiar în spațiul virtual?..


Deci îngrămădind la poze și „vorbind” din când în când,
Comentând cu răutate, noi ne vom trăda curând,
Arătând cu ușurință că suntem deficitari,
Căci în devenirea noastră ne-am format cu lipsuri mari..

Nici un pic de modestie, numai EU, doar EU mereu,
Punem EU-rile noastre mai presus de Dumnezeu..
Ne lipsește și blândețea, acuzăm și osândim,
Judecăm pe toată lumea și „ca lumea” clevetim..

Nici în lumea virtuală nu putem să fim ce-am vrea,
Din moment ce-n inimioare noi avem o parte rea..
Ne poftește la schimbare Domnul Iisus Hristos:
Și pe net și-n realitate s-avem sufletul frumos!

de Preot Sorin Croitoru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu