luni, 12 noiembrie 2018

TREABA TA ȘI TREABA MEA

E treaba ta să vrei să ai,
E treaba mea să-ți spun că tu
Nu vei putea să intri-n Rai
De vei răspunde doar cu „nu”
Acelora ce-ți cer mereu
Vreun colț de pâine să le dai
În numele lui Dumnezeu,
Iar tu răspunzi mereu că n-ai..
E treaba ta să vrei averi,
A mea, să-ți amintesc mereu
Că-n iad i-așteaptă mari dureri
Pe cei săraci „în Dumnezeu”!

E treaba ta să te fălești
Cu ce-ai agonisit, trudind.
A mea, să-ți spun să te gândești
De tot bogat vei fi, murind..
E treaba ta să te comporți
De parcă moarte n-ar mai fi..
A mea, să-ți amintesc că porți
Blestemul morții, ce-ntr-o zi
Te va trimite-n cimitir,
Într-un sicriu din lemn lucios,
Iar preotul cu patrafir
Îți va cânta cu glas duios..
 Preot Sorin Croitoru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu